Med Propr.no trenger du ikke megler for å selge bolig. Du gjør det du kan. Resten fikser tjenesten.
Det du kan, gjør du selv
Å selge bolig koster penger. Det har alltid gått an å gjøre deler av jobben selv sammen med en advokat. Men det har ikke eksistert et fullgodt alternativ til megler, som ivaretar både selger og kjøper på en sikker måte. Før Propr.no ble lansert.
Sikker og troverdig
Å selge bolig er noe man gjør få ganger i livet, så Proprs merkevare må kommunisere både troverdighet og trygghet. Fargepaletten er sparsomt konservativ, med noen få utvalgte kontrastfarger dedikert til viktige handlingsdrivere i tjenesten. Bilder og filmer har et naturlig dokumentarpreg for å få frem at prosessen med å selge bolig selv er ukomplisert og noe alle kan benytte.
«Behalf har virkelig bidratt til Proprs suksess. Vi kunne ikke hatt en bedre designpartner på laget.»
Kjetil ErikssonDaglig leder i Propr AS
Resultater
Vi har vært med på å utvikle tjenesten Propr.no helt fra begynnelsen, og er stolte av å se at vi har lykkes med å lage design som gir konkrete resultater.
Økt konvertering
Flere av de som besøker propr.no velger nå å registrere seg for å prøve tjenesten. Fra de første endringene ble lansert våren 2018 har konverteringsgraden økt med mer enn 140 %
Økt betalingsvilje
Konverteringsgraden har også økt med 290 % for de som velger å bli betalende kunder.
Utmerkelse i Visuelt
Propr.no vant diplom i Visuelt 2019 kategorien Tjenester og verktøy.